職涯工作坊③ 求職技巧與AI招聘

大家好!近半年AI嘅應用銳不可當,
就連我呢個活動宣傳文同圖片(睇下相中啲手手)都係AI幫手整嘅。
喺應徵工作嘅過程僱主會點樣應用AI呢?而撇除AI,企業又會想要點樣嘅人材呢?
你想知多啲,就一定要參加我哋今次嘅職涯工作坊啦!
日期:4月4號(星期二)
時間:晚上7時至9時
地點:石硤尾南山邨南逸樓3-10號地下 自助組織發展中心
工作坊內容:
*Part 1*:兩小時最新招聘趨勢講座
– 企業需要甚麼人材:了解最新招聘市場趨勢同埋企業對求職者嘅要求。
– 僱主如何運用AI進行招聘:了解人工智能喺招聘過程中嘅角色。
– 應徵面試技巧:學習點樣喺面試中展示自己嘅優勢同應對各種問題。
– 職涯成功:探討如何在職涯中取得成功和發展。
而今次工作坊係有後續嘅。如果參加者想確認自己嘅實力,可以另外報名同Winny進行模擬面試!
*Part 2*:模擬面試(非即日)
– 30-45分鐘模擬面試:實際體驗面試流程,練習點回答各種面試問題。
– 提供面試分析同建議:Winny會根據你嘅表現提供個別面試分析同建議,幫助你提高面試技巧和職業發展。
立即報名,一齊提升求職競爭力啦!💻📲
https://docs.google.com/……/1FAIpQLSd5E……/viewform

職涯工作坊② DE&I與LGBT+

大家有冇聽過DE&I呢?
Diversity, Equity, Inclusion 多元、公平、共融,係國際企業嘅大趨勢,
係近年一直在提倡嘅新職場文化。
今次我哋邀請咗兩位重磅嘉賓:現職律師事務所DLA Piper嘅Florence (Asia Culture & Inclusion),
同埋為各大企業提供共融Training嘅Encompass HK創辦人Benita!
呢個工作坊係專門針對對DE&I概念有興趣嘅朋友,
旨在同你哋分享LGBT+共融係點樣從NGO、社企同商業機構嘅角度去睇,
同埋討論下DE&I價值點樣溶入ESG (Environment, Social, Governance)。
亦會講下慈善機構、非政府組織同商業機構喺呢個領域入面所扮演嘅角色。
喺呢個工作坊裏面,你將會學到點樣適應呢個領域,
角色係點樣同埋點樣推動更多元共融文化,尊重且保有每個人嘅差異性。
我哋歡迎所有對 DE&I 同 LGBT+ 共融有興趣嘅人士參加,
無論你對呢個主題嘅理解有多深,都歡迎你嚟參加呢個工作坊。
希望可以同你一齊傾下點樣創造一個更多元、更公平同埋更共融嘅社會。
日期:3月21日(星期二)
時間:19:00~20:30
場地:DLA Piper 歐華律師事務所
(中環交易廣場3期25樓)
費用:全免
集合時間地點:18:45-18:55,交易廣場3期平台電梯大堂
請盡量準時,需要遲嘅朋友煩請Whatsapp/Signal 6120 9810

跨性別在職場 職涯工作坊2022

又到咗職涯工作坊嘅季節喇!
資深HR主管Winny今年會轉轉個形式,第一彈就請嚟一位重量級嘉賓。
呢位嘉賓係一位知名機構管理人員,重點係佢曾經積極協助過一位跨性別人士下屬完美地適應職場。
為咗隆重其事,我哋今次地點都會轉一轉,去到兆基創意書院舉行👏🏻
咁難得你唔係唔嚟呀?
日期:2022年10月22日 星期六
時間:14:30-16:30
地點:九龍聯合道 135 號 香港兆基創意書院文化藝術中心(樂富站步行約10分鐘)
對象:跨性別人士
名額:20人
費用:全免
※場地規定,參加者須要當日做快速檢測,影相為證。入場須掃安心出行,並展示藍碼。

職涯工作坊(五):性別與職場

過往幾場嘅工作坊Winny向我哋講解咗
工作型態、法律權益、面試技巧、職業導向
最後一節我哋想講下喺職場入面「如何自處」。
喺職場會有唔同嘅角色,當我哋選擇用新嘅性別身份去工作時,
有咩要理解同協商,又有咩應該堅持呢?
向公司come out又要注意啲乜呢? 一齊嚟傾傾佢吧!
日期:2021年11月13日 星期六
時間:2:00-4:00pm
地點:石硤尾南山邨南逸樓地下3-10號 自助組織發展中心
費用:全免

職涯工作坊 第四彈 <職業導向>

上次個特別嘉賓係咪好強大呢?今次第四節又有另一位嘉賓啊!
第四節Winny會講下點樣揀工作,自己有咩特性,適合做咩工種等等。
日期:2021年10月30日 星期六
時間:2:00-4:00pm
地點:石硤尾南山邨南逸樓地下3-10號 自助組織發展中心
名額:10-12人
今次會有特別活動,留意會有人數限制啊。
另外會想參加嘅朋友先填以下嘅問卷,有得揀中文嘅。
各自記錄低個結果到時傾傾吖。
https://www.viacharacter.org/survey/account/register

〈職涯工作坊 第三彈:面試技巧〉

職涯工作坊,10月會有兩場啊。首先10月2號星期六晏晝,從HR角度講下面試技巧。

日期:2021年10月2日 星期六
時間:1400-1600+問答時間
地點:自助組織發展中心

有興趣就去報個名喇!
🌸

職涯工作坊 第二彈〈面試與工作法律權益〉

有冇試過等見工時被要求攞身份證影印?唔俾會唔會唔請?
跨性別者請假覆診sick leave有冇pay?
Parttime跟唔跟勞工法例?
工作上嘅歧視又點計?
上次資深HR Winny講咗好多種唔同嘅僱傭模式,
今次我哋會講下大家都關心嘅法例保障,包括勞工例、sick leave、私隱、歧視問題等等嘅權益。
咁正冇理由唔參加啦!
日期:2021年8月27日 星期五
時間:1930-2100+問答時間
地點:自助組織發展中心
查詢:6120 9810(WhatsApp/Signal)

2019 職業工作坊:家居斷捨離

傳說,每一個女仔都擁有超過一座山。
我絕對相信每位跨性別者都擁有超過一座!
跨女有衫山、鞋山、化妝品山…..,跨仔有健身器材山、生鬚生髮劑山…..
職業治療師:要學一下斷捨離嗎?
(🌸^q^):斷捨離是甚麼概念?好吃的嗎?
(以下認真)
職業治療提倡讓受助者恢復獨立及有意義的生活。
於以往的觀察中,見到有不少服務使用者於性別身份轉接期間,
會因為心理上、生理上的變化,而影響了生活,
衍生了不同的不良適應/應對的生活模式 。
有見及此,本年度的職業治療系列,將嘗試由重整家居生活介入,、
讓服務使用者於重拾家居生活時,與心靈來一場斷捨離!
上課日期:(逢星期六 下午3時~5時)
4月27日:家居安全有法
5月04日:家居斷捨離 法則及理論篇
5月11日:家居斷捨離 技巧篇
5月18日:家居斷捨離 實戰篇
5月25日:家居斷捨離 debriefing 及分享會
費用:全免
對象:跨性別人士 或 家屬
地點:石硤尾南山邨南逸樓地下3-10號 自助組織發展中心
報名:
http://www.123formbuilder.com/form-1991352/2019
*此工作坊由政制及內地事務局贊助

就業/職涯工作坊 2016『工作Rock & Roll』

Gender Empowerment 得到政制及內地事務局資助,將會舉辦一系列的就業/職涯工作坊,並邀請到在職職業治療師來作導師。

日期:2016年11月18,25日, 12月2,9,16日, 2017年1月6,13日.   共7個星期五。
時間:7:30 – 9:30pm
地點:石峽尾南山邨南逸樓3-10號地下        自助組織發展中心
費用:全免

內容包括:

1)      (11月18日) 人生夢與想 – 透過歌曲分享對工作的看法,並分享工作價值觀。

2)      (11月25日) 我是誰? – 了解自己的職業性向(能力和興趣等)

3)      (12月2日) 你想工作何處尋? – 搵工搵工

4)      (12月9日) 無縫銜接? –  一齊探討下工作上可以點樣與你的性別身份順利過渡(Smooth transition)

5)      (12月16日 職場GO GO GO – 撰寫履歷表和求職技巧探究

6)      (2017年1月6日) 職場衣著 – 由廣告界Stylist 點出一些實用小貼士

7)      (2017年1月13日) 向標竿直跑 – 面試技巧,及訂立工作目標

就業/職涯工作坊 (下集)

Gender Empowerment 申請到平機會資助,餘下的就業/職涯相關工作坊詳情如下:

日期:2016年1月9, 16, 23, 30日,共4個星期六。
時間:3:00 – 5:00pm
地點:石峽尾南山邨南逸樓地下 自助組織發展中心

內容包括:

4) (1月9日) 我要自強 – 在了解了自己的興趣與長處、對自身性別身份的規劃時間表、及僱主的想法後,今次就與你深入探討可行出路,並開始搵工或搵進修課程以持續增值,開展有意義的人生。

5) (1月16日) 有意義的人生 – 除了我們的性別以外,我們還關心甚麼?重視甚麼呢?是與家人的關係?是實現自我?是貢獻社會?是努力行善?是見識世界?工作佔去了我們這麼多的時間,到底我們還有沒有剩下的精力去分給我們看重的人事呢?還是應該想想可以怎樣去將工作與我們看重的意義結合呢?

6) (1月23日) 穿出型格上班去 – 所謂人靠衣裝,不同工種會有不同的dress-code,而transition中的跨族如何能「以外表服人」,減少別人的疑慮或不安、增強自己的自信,以致能專心工作等等,衣服造型等配搭自是不可缺少的元素。今次就請來廣告影視製作的stylist來跟大家分享一下化妝穿衣之道。Stylist近期參與的製作包括iphone 6s的廣告(香港拍攝部份)。

7) (1月30日) 我不是一個人 – 今次談談見工時要注意的事,以致於在工作間與同事的相處

各位可因應題目自由報名。謝謝。:)

就業/職涯工作坊 (上集)

Gender Empowerment 申請到平機會資助,將會舉辦一系列的就業/職涯相關工作坊,並邀請到有「全球職涯發展師」資格的專業人士來協助。

日期:2015年12月12, 19日、2016年1月2, 9, 16, 23, 30日,共7個星期六。
時間:3:00 – 4:30pm
地點:石峽尾南山邨南逸樓地下 自助組織發展中心

內容包括:
1) (12月12日) 自我探索 – 了解自己的興趣與能力,及過往的工作經驗,以至能評估自己未來的發展方向。

2) (12月19日) 我的路 – 作為一個跨性別,我們在職場上面對的人、事、煩惱和顧慮,自然跟其他人有點不同,只是come out與否,或是若選擇開始性別過渡(Transition)的話,其實也不能避免要「現身」的了。那究竟我現在所處的(性別過渡)階段,與我的終極目標,如何能與我的工作發展/規劃配合呢?我現階段正面對一些甚麼樣的挑戰?將來又可預期/應預期會有甚麼挑戰呢?歡迎大家來反映和討論一下。

3) (1月2日) 僱主聽到「跨性別」這個名稱時,他們的了解有幾多,又會有甚麼聯想呢?有一些跨性別朋友能夠在原有的工作間內,經歷並完成她/他們的性別過渡,當中僱主或那個工作環境到底做了一些甚麼樣的配合呢?

4) (1月9日) 我要自強 – 在了解了自己的興趣與長處、對自身性別身份的規劃時間表、及僱主的想法後,今次就有專人與你深入探討可行出路,並開始搵工或搵進修課程以持續增值,開展有意義的人生。

現在先是頭四次工作坊的報名,各位可因應題目自由報名,不過參與第四次工作坊的朋友要最少同時參與過第一次工作坊,以便能給予您適切的意見去探討前路。
其餘三次工作坊會是關於返工衣著、化妝、見工等,日後會有更詳盡資料公佈並讓大家報名。請密切留意。:)